vineri, 25 septembrie 2009

Fetele picteaza...

Nancy are o noua prietena, foarte buna prietena, Stefania. Stefania ('tef in limba gargariceasca) are 11 ani, e clasa a V-a si-si doreste din tot sufletul "o fratioara", lucru care n-are cum sa se mai intample din motiv de mama super ocupata care si-asa a abandonat-o la bunici...

Deci Stef sta cu noi pe acelasi palier, de cum iesim pe usa fi'mea se duce glont la usa ei, bate cu palmele deschise si striga "tef, tef", pana se indura Stefi si-i deschide :-))). De doua saptamani deja Stef e cu noi mai tot timpul, se dau impreuna pe tobogane, leagane, se plimba, trag cainii de coada, deja si mananca impreuna, inca putin si se muta la noi Stefi :-))).

Acum vreo luna am gasit si am cumparat culori pentru pictat cu degetele, in ideea ca poate candva, o sa am chef sa pictez cu Garga. Si i-am povestit si Stefaniei care instant a zis ca vrea si ea si de-o luna nu mai scapam... Asa ca am mai cumparat un sortulet de plastic si pentru Stef, le-am adus de la munca un banner ca sa nu ne incurcam cu hartie, le-am cumparat si un set de trafaleti mici si duminica am purces la pictura.

S-au distrat fetele total, cred ca vreo ora a durat toata distractia, am aterizat tustrele direct in cada dupa ce am terminat (porceala) dar a fost simpatic. Evident ca de la degete au trecut la trafaleti, apoi la picioare, apoi la toate jucariile din casa, noroc ca-s lavabile culorile ca pana si nasul pisicii avea un punct vernil :-))) Dar sa lasam pozele sa vorbeasca...

Doar ce-am inceput, ma prind bine culorile astea, nu?

Mi-am tras si un trafalet mic...

Stefi incearca sa ma tina departe de pictura ei dar nu-i merge cu mine

Micul artist, nu degeaba a ales pensula la motz...

Am o multime de treaba, se vede, nu?

Porceala colectiva

Cand n-au mai fost de-ajuns mainile s-a trecut la picioare

Au avut ceva treaba fetele, dupa cum se vede

Jucariile transformate in sabloane, forme, recipiente...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu